mandag 28. april 2008

Jona går!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

BRAVO,JONA!!!
FARFAR OG FARMOR SER OG SER ---UTROLIG KOSLIG Å FÅ DEL I EN SÅ STOR BEGIVENHET!!

arnedro sa...

Da vart dei andre besteforeldra først, men vi er hakk i hel og GRATULERER. Kjempeflott med blogg så vi kan delta i det som skjer, og 17.mai er ikkje langt unna.

Anonym sa...

En siste titt på Jona før leggetid. Håper ikke nesen ble helt blå av det siste dunket!!

John Gudmund sa...

hehe:) camblogging e fine ting for stolte besteforeldre:) må vel nesten berre prøve å komme me heim ein tur rundt 17. e å da kanskje..:)
men skjer d anna i sirnes-verden enn jona etter fødseln? serkje mykjy slik ut etter bloggen å dømme:) fikk jo sett et glimt av eivind i bakgrunn å hørte catharina snakke..men ellers e dekje mykjy:)

arnedro sa...

Inne og snurrar film igjen, men kva er det som styrer klokka på denne bloggen. Ser ut som bestefar driv og bloggar midt i ein travel arbeidsdag, og at JG bloggar
kl. 07.06 i dag. No er klokka 16.35 29/4-08. Sidan mamma ikkje kjem heim med det førstekan eg nyte min ball i fred.

arnedro sa...

PS:
Etter at eg var innom bloggen til JG ser eg at fleire bloggsider er på styr når det gjeld tidsskjema. Så dette må kanskje ein spesilist ta seg av, men klokka på vår blogg går rett.-- og så fekk eg eit påskot til å snurre film igjen.

Anonym sa...

det stemmer john gudmund, barn er ganske altoppslukende... og vi forandrer oss jo ikkje så mykje... min tid uten barn er en kveld i uken, den bruker eg til trening... og eg har skjelden slike hasardiøse treningsøkter på sykkel el akebrett som du har... så kanskje ikkje så interessant å legge ut på bloggen...
men velkommen til drøpping 17 mai!!! -c-